Skip to content

Pe scurt

28 October 2009

Știți cum mi-am dat seama că am câștigat ceva vechime la locul de muncă? Deși am un milion de lucruri de terminat în două săptămâni ca să pot pleca liniștit în vacanță, trebuie să pierd câte o jumătate de zi explicând la unii și la alții cum funcționează una și alta. Cred că un senior developer nu mai are timp de loc să lucreze.

Pe scurt, nu mai am timp de blog, nu mai am timp nici de X-Box😦, trebuie să termin chestii. Asta ca să nu stau cu un ochi pe mail și celălalt în Visual Studio și în timpul vacanței. De fapt timp să scriu două rânduri pe blog am, dar nu am subiecte. În parte NDA-ul e de vină – nu prea pot povesti cu lux de amănunte la ce lucrez, în parte e faptul că iară lucrez de dimineața până noaptea și nu mai am când să mă întâlnesc cu tot felul de chinezi ciudați care să-mi dea subiecte de dezbătut aici. Eh, dacă aș fi bloagăr profesionist, altfel ar sta treaba. Dar cum îmi place mai mult să scriu software decât povești, fiind astfel un bloagăr amator, când lucrurile se aglomerează, blogul este cel care suferă. Asta este. Când voi avea mai puțin de lucru, voi avea mai multe de povestit. Revin. Curând. Sper.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

