Skip to content

Deja-vu. La propriu

1 November 2009

Mă uit la Futurama. Cele mai tari desene animate. De vreo săptămână nu mai e nimic intersant la TV, că e nu știu ce (eveniment sportiv?) în State de ocupă tot timpul așa că serialele au oprit producția vreo 2-3 săptămâni. Și cum nu mai aveam la ce mă uita, joi mi-am cumpărat sezoanele 3 și 4 din Futurama pe DVD (1 și 2 nu erau în stoc, dar le găsesc eu până la urmă), mi-am cumpărat o grămadă de doze de bere și am început să mă uit. Și aici intervine deja-vu-ul: așa am petrecut cam 75% din anul întâi de facultate – bând bere și uitându-mă la Futurama.

Pe vremea aia trebuie să recunosc, cu rușine, că le luam de pe DC++ dar acum am zis că să la cumpăr frumos, că de uitat la ele sigur mă uit. Pentru că în anul întâi de facultate le-am văzut și re-văzut pe toate de cel puțin 10-15 ori, așa că ce mai contează dacă le revăd de încă 10-15 ori. Bere să fie. Și cum am un Liquor Store la parter, nu văd să fie nicio problemă.

Iar la vară (Good news, everyone!), prin iunie din câte am înțeles, după o pauză de mulți ani, va începe un sezon nou. Abia aștept.

Apropo, am o chestie din asta în birou:

paid_think

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

