Skip to content

Așa da!

7 November 2009

Balta

Am fost atât de impresionat că am făcut și o poză. Explic: a început să plouă de câteva zile. Mai des, mai mărunt, s-a mai oprit dar, în orice caz, vremea s-a stricat. Și azi dimineață era o baltă imensă în fața blocului. Dacă treceau mașini pe banda respectivă, făceau un duș la pietoni. Eu stăteam pe balcon la o bere și o țigară – m-ați prins, beau de diminineață, dar asta pentru că deja mă simt ca în vacanță🙂 – și, uitându-mă la baltă, mă gândeam “uite că se întâmplă și la casele mari”. În sensul că da, Canada, civilizație, chestii, dar tot văd șoseaua inundată. Și pe când gândeam eu asta, a venit mașina din imagine și doi nenea cu pelerine galbene pe ei au făcut ce au făcut și au făcut balta să dispară. Așa că no comment.

În Hunedoara, când ploua tare, nu știu exact motivul – canalizare înfundată probabil – se inunda strada chiar sub balconul apartamentului. Și se inunda serios, nu așa. Apă până la trotuar. Ne puteam distra ore în șir uitându-ne la mașini cum rămân împotmolite. Nivelul apei era atât de mare că reușea să le oprească motorul. Oare de aia sunt gipurile atât de populare în România?

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

