Skip to content

Vreau pușculiță

8 November 2009

Mi-e destul de greu să scriu acest post pentru că, doar gândindu-mă la subiectul despre vreau să scriu, mă emoționez. Am fost la mall. Și am văzut un Lamborghini Murcielago. Superbă mașina. Și când zic am văzut, nu zic că a trecut pe lângă noi pe stradă sau ceva. Era expusă în mijlocul mall-ului. Am putut să o admir. De la faruri la interior și la motorul care se întrevede în spate.

Era expusă pentru ceva reclamă la ceva club auto canadian. Cică te abonezi și timp de un an poți să faci test drive la tot felul de mașini. Costă doar 4000 de dolari. Doar 4000 de dolari. Să pun lucrurile în perspectivă: pentru că după ce mă mut în State va trebui să-mi iau o mașină, mă gândeam mai în glumă mai în serios să-mi iau un Ford Mustang. Ei bine un Murcielago costă cam cât 20 de Mustang-uri😐 O să-mi cumpăr o pușculiță din aia în formă de purceluș și o să încep să strâng bani. Peste câteva sute de ani o să-mi cumpăr unul.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

