Skip to content

Jet lag sucks!

5 December 2009

E groaznică treaba cu jet lag. Și într-adevăr e mult mai nasol după România – Canada decât în sens invers. N-am mai fost în stare să scriu nimic pe blog ultima săptămână pentru că am avut un program extrem de ciudat – trezit pe la 3-4 dimineața, somn pe la 7-8 seara. Groaznic. Nici la lucru nu am mai dat randament cum trebuie pentru că pe la amiază deja mă apuca somnul și când se apropia ora 5 eram pe jumătate adormit.

Și cafeaua nu ajută deloc. Mai ales că faimosul Starbucks este, de fapt, apă chioară. Am și dovadă clară acum. Mi-am luat o cafea și, fiind adormit, m-am pătat pe tricou. Vreau să spun că după ce s-a uscat pata, a dispărut. De tot. Fără nicio urmă. De ce? Pentru că nu e cafea, e apă chioară, de aia.

Bine măcar că noaptea asta am reușit să dorm ceva mai normal. M-am culcat pe la 11 noaptea și m-am trezit la 7. Deși nu știu dacă o să dureze pentru că acum e amiază și deja mi-e somn. Revin cu povești și chestii când reușesc să intru în rând cu lumea. A, și am luat viza pentru State. Peste vreo două săptămâni mă fac american.

From → personal

One Comment
  1. Ileana permalink

    Mda, e groaznic sa iti revii dupa vacanta:)Felicitari pentru viza! Abia astept sa va vad pe amandoi!Se pare ca in State e mult mai fain decat in Canada, din toate punctele de vedere! Va pup si see u soon!

Leave a Reply

