Skip to content
Tags

Filme proaste

13 December 2009

Încep plângându-mă iară că nu am mai văzut un film bun de multă vreme. Sau dacă filmul a fost bun, s-a terminat prost.

Înainte să plec în vacanță, am văzut Law Abiding Citizen. Ăsta, dacă nu s-ar fi terminat cum s-a terminat, ar fi fost bestial. Dar au reușit să-l strice. Nu povestesc finalul, dar trebuie să spun că m-a dezamăgit. Totuși, filmul merită văzut.

În avion, zburând spre România (zborul Vancouver-Toronto, pentru că pe Toronto-Munich nu mi-a mers ecranul ăla), am văzut The Taking of Pelham 1 2 3. Ăsta m-a enervat. E ceva gen Swordifsh, cu Travolta și oamenii lui deturnând un metrou. Și tot filmul Travolta are un plan super deștept, toate merg conform planului – ca în Swordfish, atât doar că la sfârșit sunt prinși toți (de data spun cum se termină ca să nu vă chinuiți). Cum dracu să vii cu un super plan de deturnat metrou și câștigat milioane și să nu te gândești cum să scapi cu bine. M-a dezamăgit cumplit. Probabil e chestia asta americană unde totdeuna “teroriștii” trebuiesc prinși.

Venind din România, de data asta cu ecranul funcționând, am văzut Year One, o comedie tâmpită. Eu numesc “comedie tâmpită” comediile gen Scary Movie, cu personaje tâmpite, o mulțime de glume și o poveste subțire. Trebuie să menționez că îmi plac comediile tâmpite, atât timp cât glumele sunt bune. De la Year One nu aveam mari așteptări, așa că mi-a plăcut. A fost suficient de amuzant, spre deosebire de alte comedii de acest gen (Meet the Spartans e slaaaab).

Și tot pe avion, am încercat să văd filmele de nota 10 la care am văzut atâtea reclame – The Curious Case of Benjamin Button și The Time Traveler’s Wife. Din păcate (sau din fericire), nu am reușit. Am văzut fix jumătate de oră din fiecare după care am adormit timp de vreo oră. Partea bună e că a trecut zborul mai repede. Așa că le recomand și pe astea dacă nu aveți somn. Da, da, nu sunt suficient de nu-știu-cum ca să apreciez dramatismul și subtilitățile și viziunea regizorului și bla bla bla… dar sunt odihnit🙂

From → movies

One Comment
  1. Alice Margot permalink

    The Curious Case of Benjamin Button a fost de toată praştia, cel mult cu o treaptă mai sus decât Slumdog Millionaire. Plictisitor până la final. Tot timpul ştiai ce trebuie să se întâple. În rest, m-a făcut să dorm de amiază, lucru ce nu mi s-a mai întâplat de pe vremea grădiniţei.

Leave a Reply

