Skip to content
Tags

Cafea – Partea X

31 December 2009

Nu am mai scris nimic de mult, mult timp. Am fost destul de ocupat în ultima vreme – mutat în State, rezolvat 1000 de chestii, completat 1000 de hârtii (cu nume, adresă, data nașterii), umblat prin diferite locuri plus o mulțime de chestii de termina la servici cu un deadline care se apropie amenințător. Așa că am fost extrem de lipsit de energie în ultimele săptămâni. Ne fiind în stare de mai nimic, nu am mai fost în stare nici să scriu pe blog.

Și așa m-am făcut american. Ajunși aici, am fost cu soția la cumpărături și a trebuit să ne luăm, normal, cafea. Atât doar că nu ne pricepem la brandurile de cafea din magazinele din State. În Canada am găsit Lavazza, care era bună și pe care o știam, dar aici nu am găsit nimic cunoscut. Așa că am luat o pungă de cafea la întâmplare – de la Tully’s, care e tot un lanț de cafenele ca și Starbucks. Ca o mică paranteză, aici lanțurile de cafenele vând cafelele pe care le folosesc în supermarket-uri. Știind că Starbucks e apă chioară, am zis să încercăm o cafea de la Tully’s, așa că, neștiind ce cumpărăm, am pus mâna pe o aromă oare-care.

Ieri, când am gătat punga de cafea din care am băut de când am ajuns aici, punând ultimele lingurițe în filtru mi-au căzut ochii pe inscripția cu tipul de cafea. Și am avut o revelație. Luasem, din greșeală, o pungă de cafea decofeinizată. Ieri dimineață am înțeles de ce am fost complet lipsit de energie de când am ajuns aici. Eu dădeam vina pe faptul că am avut atâtea chestii de rezolvat și pe faptul că, fiind sărbători, am fost tot ghiftuit. Dar mă înșelam. Se pare că motivul pentru care în weekend dormeam de dupămasă, motivul pentru care nu îmi venea să ies din casă și motivul pentru care nu mă ducea capul să scriu pe blog era altul – cafeaua.

Am remediat problema. Azi dimineață am băut o cafea serioasă așa că sper să revină lucrurile la normal, inclusiv Happy Place-ul meu.

From → coffee

Leave a Comment

Leave a Reply

