Skip to content

Rezumat

1 January 2010

Acum, cu cafea adevărată, mă apuc din nou de scris. Dacă stau să mă uit pe blog l-am cam neglijat în ultimele luni. Nu am chef acum să fac retrospectiva anului 2009, dar marchez pe scurt ce s-a întâmplat în ultimele luni. Restul știți oricum de pe blog. 

În octombrie a trebuit să lucrez ca un vierme ca să termin treaba la timp să pot pleca în vacanță în noiembrie. Pentru că deadline-urile sunt puse la un nivel mai înalt, unde nu se ține cont de vacanța mea personală. Așa că m-am chinuit să termin treaba ca să stau liniștit în noiembrie.

În noiembrie am fost în vacanță în România. A fost frumos dar a fost foarte foarte obositor. A fost atât de obositor încât simțeam că am nevoie de o vacanță după ce am terminat vacanța. Am ieșit în oraș în fiecare noapte, a trebuit să văd o grămadă de lume, a trebuit să beau o grămadă de bere și o grămadă de Jack Daniel’s… Greu. Foarte greu. Plus că, fiind jet lagged, nu am prea reușit să dorm bine. A, și am pus la loc tot ce am dat jos în lunile în care am fost sportiv. Așa e în vacanță în România.

În decembrie m-am întors în Canada și m-am ocupat cu mutatul și cu serviciul de nu am mai avut timp de nimic altceva. Mutatul a însemnat aplicat pentru viză, coordonat firmele care ne-au asistat, mutat apartamentul… O grămadă de bătaie de cap. În plus am avut ceva bătaie de cap și la servici și chiar au fost vreo două săptămâni în care nu am mai putut face absolut nimic. Plus că eram jet lagged iarăși și mă trezeam tot pe la 6 dimineața. Asta mi-a prins bine într-un fel pentru că am început să merg de dimineața să alerg pe bandă și am mai dat jos ceva din ce am pus în România.

Decembrie în State: ne-am mutat acum două săptămâni. Aici altă bătaie de cap și umblat cu tot felul de hârtii (semnat hârtii cu Microsoft, trimis în 10 părți numele, data nașterii și alte astfel de date, aranjat asigurare medicală, deschis cont în bancă, aplicat pentru card de credit). Plus o grămadă de muncă la servici care încă nu e gata și nu știu când o termin având în vedere că zilnic pierd câteva ore cu hârtii, trebuie să dau o fugă până la bancă sau te miri ce altceva.

Pe urmă a venit Crăciunul și soția s-a întrecut pe sine cu niște mâncăruri minunate – sarmale, cozonaci, tot tacâmul. Așa că iară am pus la loc tot ce am dat jos alergând pe bandă în Canada, și ceva extra. Aici nici nu am sală la parter să alerg când am chef. M-am făcut ca un porcușor (din nou).

Cam asta s-a întâmplat în ultima vreme. Ce urmează: în ianuarie încă voi avea mult de lucru la servici, sper ca pe urmă să se liniștească puțin lucrurile. Am o mașină închiriată de Microsoft pentru o lună, așa că în următoarele două săptămâni îmi voi cumpăra mașină. Și, de îndată ce termin sarmalele (sarmalele de Crăciun au ieșit atât de bine că soția a mai făcut o tură de revelion), mă apuc de dietă și de sală. Neapărat. Și, dacă reușesc cumva să fac rost de câteva ore libere în plus pe săptămână, mă apuc iarăș de BJJ.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

