Skip to content
Tags

Față-carte

3 January 2010

Mi-am făcut acum ceva vreme un cont pe Facebook. Acum vreun an și ceva am scris un post în care am spus că Hi5, MySpace, Facebook și rețelele sociale de acest gen mi se par niște tâmpenii. Și se pare că am avut dreptate.

Mi-am făcut cont pe Facebook pentru că asta este una dintre cele mai populare chestii pe aici (State, Canada). Eram la ora de BJJ și un chinez pe care îl strângeam de gât mi-a cerut ID-ul de Facebook. A fost șocat când i-am spus că nu am. Cred că am lăsat impresia că nu am pentru că vin din lumea a treia🙂 Așa că am zis să-mi fac și eu unul doar așa, ca să nu mă fac de râs dacă mă întreabă lumea.

Adevărul este că nici nu m-am ocupat de el – recent am reușit să-l leg de Twitter să îmi apară tweet-urile și pe zid (WTF e zidul ăla?). Și cam atât.

Am primit friend requests din alea de la niște foști colegi de facultate. Pe urmă am primit niște friend requests de la niște cunoștințe ale foștilor colegi de facultate, cunoștințe care habar nu am cine sunt și de ce vor să fie prieteni cu mine. Deci am o mână de prieteni pe care îi vedeam din an în paști (adică frecvența cu care dădeam pe la facultate) și o mână de prieteni pe care nu îi cunosc. Bun.

Pe urmă, de fiecare dată când intru acolo, văd că un fost coleg de facultate a găsit un secret stash în Mafia Wars (WTF e Mafia Wars și de ce mă interesează ce găsește el acolo?) și că o fostă colegă de facultate a găsit nu-știu-ce movie quote. Am primit un Christmas cheer request – nu prea înțeleg ce înseamnă asta, cineva vrea de la mine un Christmas cheer? – și un barn buddy neighbor request – să înțeleg că un prieten fermier vrea să-mi fie vecin?!

Concluzia: ori sunt eu atât de bătrân și ramolit de nu mai înțeleg internetul, ori Facebook e o tâmpenie pentru oameni fără ocupație și eu am chestii mai bune de făcut decât să îi descifrez tainele. Nu îmi închid contul din motivele pentru care l-am deschis, dar nici nu văd mare potențial acolo – nu am de gând nici să-mi fac prieteni necunoscuți, nici să mă învecinez cu prietenii fermieri și nici să caut stash-urile mafioților.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

