Skip to content
Tags

Filme “grozave”

3 January 2010

Am văzut două filme super-lăudate în ultima vreme: Avatar și Sherlock Holmes. O chestie aiurea a fost faptul că Redmond nu este un oraș, cum să zic, “action packed”. Adică nu sunt grozav de multe distracții aici, e un oraș liniștit. Și asta nu mă deranjează deloc, acum că am îmbătrânit, îmi place să fie liniște și pace. Problema e că, în lipsă de altceva, toată lumea merge la cinematograf.

Sâmbăta trecută (adică de Crăciun), am fost la Avatar. Am ajuns cu vreo jumătate de oră înainte să înceapă filmul și biletele erau deja sold out. Sala plină. Asta la vreo două săptămâni după ce s-a lansat filmul. Mă așteptam să fie totuși mai gol, în idea că, după ce s-a făcut atâta reclamă la film, a mers toată lumea în prima săptămână. Mă așteptam la o sală goală. Nici vorbă. A trebuit să cumpărăm bilete pentru următoarea difuzare, am pierdut vremea 3 ore și am ajuns în altă sală plină ochi. Abia am prins două locuri pe margine în rândul 4. La Sherlock Holmes la fel. Am fost după ce apăruse de o săptămână, pe 1 ianuarie, când toți oamenii normali dorm sau se luptă cu mahmureala. Pe naiba. Iarăși sală plină, iar loc la marginea rândului.

Dar să scriu ceva și despre filme. Avatar mi-a plăcut. Am citit pe multe blog-uri cum că a fost o mizerie de film. Nu mi s-a părut. Adică povestea nu a fost cea mai strălucită dar, per total, adunat cu 3D-ul, a fost o experiență OK. În niciun caz cel mai grozav film al mileniului, dar nici nu pot spune că m-am plictisit la el sau că mi-a displăcut. Probabil că dacă nu ar fi fost în 3D aș fi avut altă părere. Dar așa, nu regret că l-am văzut. Cred că am să-l cumpăr dacă apare pe blue-ray în 3D.

Sherlock Holmes a fost… nu cum mă așteptam. A fost și ăsta fain, mi-a plăcut, nu m-a plictisit, dar parcă mă așteptam la ceva mai mult. Guy Ritchie a încercat să bage umorul tipic acolo, dar nu a ieșit nici pe aproape de Snatch sau Rock’n’Roller. Din nou, a fost OK dar – nu a fost nici destul de serios pentru un film cu marele Sherlock Holmes, nici destul de amuzant pentru o comedie, cu prea multe scene de bătaie pentru niște gentelmeni din Londra 1880. A fost undeva la mijloc și asta nu mi-a plăcut. Pe ăsta nu am să-l cumpăr dacă apare pe blue-ray.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

