Skip to content

Am visat urât

14 January 2010

Am avut un coșmar azi noapte. Am visat că, din nu știu ce motive, l-am băgat pe Dolfi într-un borcan, de îi ieșea doar capul afară. Și mă distram ce caraghios e stând în borcan până când l-am scos afară și am realizat că borcanul era murdar cu unt de arahide. Și acum era și Dolfi murdar cu unt de arahide. L-am dat la soție să-l curețe și ea a spus că nu îl poate curăța acasă, așa că l-a trimis nu-știu-unde la curățat. Și eu tot întrebam cât mai durează și dacă o să fie bine și soția zicea că durează 5 zile să-l curețe și sunt șanse foarte mici să scoată tot untul de arahide din el. Și eu eram foarte necăjit. Cam pe la faza asta m-am trezit. Și m-am bucurat mult că a fost doar un vis. Dar a fost un vis din ăla care mi-a rămas în cap toată ziua, cum rar mi se întâmplă.

Dolfi, astă vară în Victoria.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

