Skip to content

Sportiv, din nou

16 January 2010

M-am apucat din nou de sport cum făceam în vremurile bune – adică astă vară și toamnă, înainte de vacanța în România. Și mă simt super.

Astă vară prin august am început să merg la sală și să alerg pe bandă. În septembrie am zis că aș vrea să mă apuc și de ceva arte marțiale așa că am lăsat-o puțin mai moale cu sala și am fost în schimb câteva ore pe săptămână la Brazilian Jiu-Jitsu și Muay Thai. Prin noiembrie arătam mult mai bine decât, să zicem, în iulie, înaine de toată treabă. Bine, burta tot acolo era, dar considerabil mai mică.

Pe urmă a venit vacanța în România și s-a cam stricat treaba. Ciorbe de burtă și tot felul de mâncăruri la care le-am dus lipsa, beri fără număr, sport deloc… Nesănătos. Pe urmă încă vreo trei săptămâni în Canada stresat cu mutatul și cu serviciul, iarăși nu am mai făcut nimic. Pe urmă ajuns în State, Crăciun, revelion, soția s-a întrecut pe sine și a gătit tone de bunătăți. Am cam pus la loc tot ce dădusem jos înainte.

Așa că de săptămâna asta am decis că nu se mai poate și m-am apucat din nou de treabă. Ca beneficiu de la Microsoft am abonament gratis la Pro Club, care cică este cel mai mare și mai grozav club sportiv din zonă. Pe pliant sună grozav dar pe mine nu mă prea interesează nici terenurile de tenis, nici orele de yoga sau de pilates, nici alte prostii care se fac pe acolo. În schimb au o sală imensă (de fapt cred că două) cu benzi de alergat și o sală la fel de imensă cu greutăți. Asta îmi place pentru că, cu toate că tot Microsoft-ul merge acolo, ai întotdeauna loc și greutăți/aparate libere. Plus că au un program foarte convenabil, adică deschid pe la 5 dimineața și închid pe la 10 sau 11 seara – pot merge oricând.

Și, ce m-a încântat cel mai mult, am găsit Gracie Barra Seattle, o școală foarte bună de Brazilian Jiu-Jitsu. Chiar mi-a părut rău că nu am mai făcut în ultimele două luni, dar acum m-am apucat din nou. De data asta mi-am luat și kimono și am primit și o centură albă🙂

Așa că sunt iarăși foarte foarte sportiv. Și vremea de aici e perfectă pentru asta. Plouă tot timpul – activități în aer liber nu se pot face, pub-uri sunt doar la distanță de condus, așa că nu are sens să merg, nu mai rămâne decât Pro Club și Gracie Barra. Trebuie doar voință să mă țin de treabă și timp liber (adică să nu se complice treburile la lucru).

From → personal

One Comment
  1. Sala nu e gratis🙂 Platesti taxa pe ea.
    referitor la faptul ca gasesti intotdeauna loc la aparate/greutati: nu ai fost tu la ora care trebuie (6-7 dimineata sau 5-6 dupa munca) sa vezi cum e cand e full😛

Leave a Reply

