Skip to content
Tags

Ce am mai văzut în ultima vreme

17 January 2010

E plin de cinematografe aici, așa că am mers mai des la filme. După Sherlock Holmes și Avatar, despre care am scris mai demult, am mai văzut încă trei filme:

Youth in Revolt este o comedie foarte drăguță. M-am dus la film fără așteptări prea mari – comedie cu adolescent tăntălău, ca și o mie altele – dar au fost câteva faze la care am râs cu voce tare. Nu e cea mai grozavă comedie dar e destul de distractiv.

Daybreakers a fost un film cu vampiri diferit de tot ce am văzut cu vampiri până acum. O idee originală – majoritatea populației este formată din vampiri. Oameni normali mai sunt foarte puțini și sunt vânați pentru sânge. Problema e că sângele e pe gătate și vampirii suferă de foame. Interesant, doar că nu mi s-a părut foarte horror. Mai mult film de acțiune.

Și ultimul, pe care l-am văzut aseară, e The Book of Eli. Ăsta parcă a fost ecranizare după jocul Fallout. Cum mi-e mi-a plăcut foarte mult jocul, mi-a plăcut și filmul. Eli umblă prin America post-apocaliptică cu o macetă, un pistol, o pușcă și un arc, ducând o biblie spre vest și omorând tot ce-i stă în cale. Este un must-see pentru fanii Fallout.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

