Skip to content

Microblogging

24 January 2010

Lucrurile au început în sfârșit să se liniștească așa că am intrat într-un fel de rutină. Momentan rutina include mult de lucru la servici și mult sport așa că nu mai am atât timp și atâtea subiecte de dezbătut pe blog. Plus că acum am mobil și pot să Twitter-esc (Twitter-ez?) vrute și ne-vrute. Așa că în ultima vreme m-am ocupat mai mult de microblogging decât de blogging.

Și mi-am mai schimbat puțin părerea despre Facebook – am descoperit cum pot să ascund mesajele alea cretine cu ce se întâmplă pe fermele prietenilor. Plus că mi-am legat contul de Twitter de contul de Facebook, așa că un tweet apare pe abele site-uri. Încă nu am reușit să fac astfel încât un update de pe Facebook să ajungă pe Twitter, dar nu e grav.

Ce voiam să spun: dacă pe aici nu mai dau niciun semn cu zilele, mă găsiți la http://twitter.com/vladris sau http://www.facebook.com/vladris.

PS: asta nu înseamnă că mă las de blog. Doar că mă împrăștiu în mai multe locuri🙂

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

