Skip to content

Nicotine-Free

24 January 2010

Nu mai fumez de două săptămâni. Pur și simplu m-am oprit. Și nu e greu de loc. Bine, nici să stai lăsat nu pot spune că e ușor pentru că e a doua oară când mă las de tot de fumat. Ar suna ridicol să mă laud cât de ușor e. Dar nu e atât de greu cum se spune. Cel puțin aici, unde fumătorii, săracii, sunt marginalizați – trebuie să iasă în ploaie, pe după colțuri ca să-și ia doza de nicotină. Vreau să spun că m-am oprit din fumat și, cum nu se fumează niciunde și nu văd pe nimeni fumând, nici nu mi-e poftă de țigări. Chiar deloc.

Singura problemă e că mi-a crescut pofta de mâncare. Așa că, chiar dacă fac 2 ore de sport pe zi, 5 zile pe săptămână, am impresia că mă tot îngraș. Sper să-mi revin la normal până la urmă. Sau oare așa e apetitul meu normal, de nefumător?

Și încă o chestie: fug din nou câte jumătate de oră pe treadmill dar parcă mi-e mai greu decât pe vremea când fumam. Foarte ciudat.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

