Skip to content

Următoarea destinație: Vancouver

29 January 2010

A mai trecut o săptămână lungă și obositoare. E incredibil cum am ajuns aici de mai bine de o lună și încă mai am nenumărate lucruri de rezolvat. Lunea viitoare semnez lease-ul pentru apartament și de vineri este în posesia noastră. Și între timp trebuie să sun în stânga și în dreapta ca în momentul în care ne mutăm să avem curent, internet, să ne vină mobila (care este încă în depozit) și o mulțime de alte chestii.

Plus că se apropie cu pași mari sezonul taxelor. Aici asta înseamnă completat formulare. Pentru declarația din State mă ajută o firmă (oricum, și acolo trebuie să le completez lor o mie de împuterniciri și chestionare), declarația pentru Canada trebuie să o scriu singur. Din păcate am nevoie de ambele pentru că am lucrat și în Canada și aici anul trecut.

Dar mă bucur că a venit în sfârșit weekendul. Plănuim o excursie până în Vancouver mâine. Eram îngrijorat că nu pot merge pentru că nu mi-au venit încă numerele la mașină, am doar un carton în geam, dar se pare că se poate trece granița și așa.

Și după ce mi-am plâns de milă tot postul ăsta, să vă povestesc și ceva amuzant: aveam o sumă de bani economisiți în Canada. În contul din bancă. Când a venit momentul să ne mutăm – cu tot stresul și toate treburile care trebuiau rezolvate – am uitat să-mi iau banii. Pe cuvânt. Am lăsat banii în contul din Canada și am venit aici. Și pe când m-am trezit, am aflat că am câteva opțiuni să-i transfer dar nu mi-au prea convenit. O opțiune era wire-transfer interbancar. Dar. O problemă e că se percepe un comision acolo, o a doua problemă e că – aici recunosc că nu m-am interesat, doar bănuiesc – e complicat să transferi o sumă măricică de bani dintr-un cont din altă țară prin telefon. O altă opțiune era să-mi scriu mie un cec și să-l încasez aici. Dar este ceva comision și acolo și cică durează câteva săptămâni ca să se aprobe.

Așa am decis să fac excursia până în Canada cu prima ocazie și să rezolv problema la sediul băncii. Deci mâine – Roadtrip to Canada. Revin cu poze. Făcute tot de pe telefon. Din aceleași motive ca data trecută.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

