Skip to content

Fără poze

31 January 2010

Am fost ieri până în Canada dar nu am făcut nicio poză. Asta pentru că am avut mult de umblat și nu am reușit să ajungem în locuri demne de fotografiat.

Nu știu dacă am mai scris aici dar în Canada am găsit cel mai bun bufet de mic dejun la hotelul Marriott, care era la câțiva pași de noi când locuiam în Richmond. Așa că ieri ne-am trezit cu noaptea în cap ca să prindem micul dejun de celaltă parte a graniței. Apoi am fost la bancă să rezolv cu conturile. Apoi la cumpărături – soția își dorea mult niște chestii de la magazinele chinezești și japoneze din Richmond, magazine pe care nu le-am mai găsit în State.

În final soția avea nevoie de o carte care se găsea chiar la parterul lui Vancouver Lookout Tower. Turnul respectiv este cea mai înaltă clădire din centrul orașului și partea superioară se rotește încet, astfel că poți lua masa și admira tot orașul din vârful turnului. Recunosc, cu rușine, că nu am apucat să-l vizităm cât timp am locuit acolo. Cum am avut drum ieri, am decis să ne urcăm în el și să facem niște poze grozave. Planul nu a funcționat însă, deoarece nu am găsit loc de parcare niciunde. Nici pe marginea străzii, nici în parcare cu plată, niciunde. Cum în Canada nu am avut mașină, nu am știut cât de groaznică e treaba cu locurile de parcare acolo. Până soția s-a dat jos din mașină și a fost să-și caute cartea, eu am făcut ture cu mașina în jurul turnului. Așa că nici vorbă de vizitat.

Apoi am luat prânzul cu un coleg de la MCDC care nu s-a transferat aici încă și ne-am întors acasă. Dar oricum vom merge din nou peste 2 săptămâni, cu ocazia jocurilor olimpice. Mă revanșez atunci cu niște poze din mijlocul Jocurilor de Iarnă 2010.

From → sightseeing

Leave a Comment

Leave a Reply

