Skip to content
Tags

To Do

2 February 2010

Dacă tot m-am plâns ce ocupat sunt cu mutatul aici, m-am gândit să fac și o listă cu toate chestiile care mi-au ocupat timpul. Asta ca să nu credeți că mă plâng degeaba.

De când am venit aici am:

  • semnat hârtiile de rigoare pentru Microsoft
  • deschis cont la bancă
  • aplicat pentru card de credit
  • făcut abonament la telefon
  • scanat chestii din pașaport și trimis la LCA
  • trimis chitanțe pentru ramburs de la cheltuielile legate de relocare
  • trimis adresa nouă la firma care ne-a închiriat apartament în Canada (așteptam un cec de la ei)
  • căutat mașină
  • aplicat pentru asigurare auto
  • aplicat pentru împrumut pentru mașină
  • cumpărat mașină
  • dat sala pentru permisul de conducere
  • căutat apartament
  • închiriat apartament
  • aplicat pentru asigurare pentru apartament
  • anunțat firma care ne-a mutat lucrurile că am găsit locuință
  • mers în Canada după bani și închis conturi
  • sunat să închid cardul de credit din Canada (n-am reușit să-l închid împreună cu celelalte)
  • depus banii luați din Canada aici

Și mai am de:

  • trimis încă un cec pentru ramburs (n-a sosit încă)
  • făcut abonament la internet și TV la noua locuință
  • anunțat schimbarea de adresă în diferite locuri
  • aplicat pentru permisul de muncă al soției
  • mers după plăcuțele de înmatricular
  • așteptat firma care ne-a mutat să ne aducă lucrurile
  • dat orașul pentru permisul de conducere
  • completat tax return-ul canadian
  • completat documentele pentru firma care îmi face tax return aici
  • găsit medic de familie

Probabil că am și uitat câteva lucuri. Tot ce am înșirat mai sus a însemnat fie dat o fugă până la bancă sau în alte părți (car dealer, complex de apartamente, Canada etc.), fie trimis mail-uri în stânga și în dreapta, fie completat și listat sau scanat zeci de documente, fie sunat și conversat câte 15 minute cu un robot până a putea vorbi cu un om. Deci cam așa m-am distrat și încă mă mai distrez – de tax return-uri mi-e cel mai groază. Și, desigur, pe când gat cu ce a rămas, sunt convins că se mai adaugă 10 chestii pe listă. Viața de adult e stresantă.

From → rant

2 Comments
  1. It’s called a todo list. get over it🙂
    BTW: ce e LCA-ul?

  2. vladr permalink

    Legal Corporate Affairs

Leave a Reply

