Skip to content
Tags

Mobile Fail

6 February 2010

În primul rând rețelele de telefonie de aici sunt proaste. Când sunt la servici ba am ba nu am semnal. Și eu lucrez la etajul 10 în Bellevue City Center. Păi treabă e asta? Înțeleg să n-am semnal în parcarea subterană. Să zicem că înțeleg și că nu am semnal în lift. Dar chiar în mijlocul orașului de ce nu aș avea semnal cum trebuie? Și tot din cauza semnalului intermitent, acum câteva zile am lăsat-o pe soție la mall și când a fost să mă duc după ea ne-am sunat unul pe altul de 10 ori. O dată forma la mine dar nu îi suna ei, o dată invers. Și tot pățesc asta peste tot. La lucru nu am semnal, la Pro Club nu am semnal. Suni pe cineva – nu primește apelul pentru că nu are semnal. Parcă nu e folositor deloc mobilul ăsta. Cel puțin nu pentru vorbit. Noroc că eu îl folosesc mai mult pentru email și web🙂

Și altă chestie care mă enervează – asta nu ține de AT&T ci mai degrabă de HTC – am Outlook pe telefon și ca să iau mail-ul de la servici, ca politică de securitate, telefonul se blochează automat după câteva minute în care nu e butonat. Asta mi se pare OK: dacă ai informații confidențiale în email și pierzi telefonul, să fie nevoie de PIN ca să le citești. Bun. Problema apare pentru că, deși am handsfree prin bluetooth în mașină, telefonul nu vrea să formeze numere dacă e blocat, chiar dacă primește comanda prin bluetooth. Ceea ce mi se pare foarte aiurea. Adică ori renunț la email, ori, ca să mă folosesc de handsfree și să nu umblu la telefon când conduc, trebuie să iau telefonul și să introduc PIN-ul înainte să sun. Și asta de fiecare dată când vreau să vorbesc, pentru că se blochează singur în câteva minute. Ingenios, nu?

From → rant

One Comment
  1. Nu tine de HTC. E Windows Mobile-ul care face treaba asta. Intre noi fie vorba HTC-ul e destul de okay ca hardware, insa nu e ajutat de OS.

Leave a Reply

