Skip to content
Tags

Idioți

9 February 2010

Ne mutăm. De vinerea trecută. Adică atunci am luat cheia de la idioții de la Trails of Redmond. Idoți pentru că:

Mergem și vorbim cu un tip care ne arată apartamentul și ne spune că primim o reducere de $200 la chirie. Rezervăm apartamentul și rămâne să venim să semnăm actele pentru leasing peste câteva zile. Mergem să semnăm actele peste câteva zile. E altcineva acolo, tipul cu care am vorbit e ocupat în altă parte. Dar se ocupă ei de noi cică. OK. Ne face contractul fără reducerea de $200. Noroc că nu am semnat fără să citim. A, scuze, nu știau ce am vorbit cu ăla, adaugă și reducerea acolo. Mda.

Vineri a fost soția și a luat cheile. Apartamentul are tot ce trebuie, mai puțin un cuptor cu microunde. Tipul care ne-a arătat apartamentul a spus că așa e sistemul la ei – apartamentele nu vin cu cuptor cu microunde dar primești unul nou cadou când te muți acolo. Bun. Cum contractul e făcut și pe numele meu și pe numele soției, a rămas să merg și eu să semnez 2 foi – că am primit cheile și una pentru cadou și să primim cuptorul cu microunde. Merg acolo duminică și dăm de o tipă care nu știe pe ce lume e. Cine suntem? Ce să semnăm? Ce cuptor cu microunde? Ea nu știe nimic, nu a văzut, nu a auzit. Mai bine încercăm în altă zi.

Merg luni și dau din nou de tipul cu care am vorbit inițial. Ăsta știa despre ce e vorba dar i-a luat un sfert de oră să găsească foile. A căutat pe masă, în dulap, pe urmă a fost în biroul vecin, a căutat pe masă, în dulap, pe urmă s-a dus pe undeva în spate, s-a întors, a mai căutat odată pe masă și în dulap… Când era gata să mă ridic și să-i zic că plec și revin a doua zi, poate le găsește până atunci, a dat de ele. Unde erau? Pe masă, unde a căutat prima (și a șaptea) dată. Nu văzuse foile de ochi.

Acum pe bune, sunt vreo 4-5 oameni acolo care doar cu asta se ocupă. Cât de greu poate fi? Serios acum.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

