Skip to content

Ouch

9 February 2010

Nu am scris ieri pe Twitter despre ce s-a întâmplat pentru că mă citesc părinții și nu am vrut să se sperie. Dar povestesc azi. Ieri am învățat și exersat o aruncare peste șold la BJJ. Și cum eu știu să cad ca un sac, la un moment dat am dat un spate de pământ de am rămas fără aer pentru două secunde. Pe urmă am tușit puțin și am continuat antrenamentul fără probleme încă o oră. Doar că după ce am ajuns acasă, încă îmi venea puțin să tușesc. Partea nasoală a fost că am tușit și puțin sânge. Am zis că să fiu precaut și m-am dus la urgență.

Încă am fost atât de precaut că am rugat niște prieteni să mă ducă (merci Mihai și Ileana!), în caz că mi se face rău pe drum sau îmi fac ăia vreo injecție ceva pe acolo de nu mai pot conduce înapoi acasă.

Așa că am ajuns acolo și, se pare, nu am mare lucru. Mi-au făcut o radiografie care a ieșit bine, eu mă simțeam foarte bine așa că m-au trimis acasă. Doctorul mi-a spus că m-am lovit la bronhii și asistenta mi-a explicat că la o lovitură se pot sparge vase de sânge pe dinăuntru aproape la fel de ușor ca pe din afară. Pe asta nu o știam.

Așa că sunt bine sănătos, doar că mă doare puțin spatele (mai ales când râd). Am lucrat de acasă azi și probabil nu mă mai ocup nici de sală nici de BJJ săptămâna asta.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

