Skip to content
Tags

Legion, Shutter Island și Surrogates

23 February 2010

Am vizionat, în weekend-ul în care s-a lansat, Legion. A fost unul dintre cele mai proaste filme pe care le-am văzut în viața mea. Mai bine m-aș fi uitat 2 ore la un perete. Groaznic. Conceptul cretin, scenariul prost, actorii proști… Chiar nu vreți să-l vedeți.

Sătpămâna trecută am fost la Shutter Island. Aștept să văd filmul de când am văzut primele reclame astă-vară. Și da, s-a ridicat la înălțimea așteptărilor. Regia de Scorsese și cu Leonardo DiCaprio în rolul principal – ca The Departed, dar cu nebuni nu cu mafioți🙂 Serios acum, filmul este excelent.

Și aseară am văzut Surrogates – ne-am mutat, ne-a venit TV-ul și blu-ray player-ul așa că ne-am apucat de Netflix. Surrogates l-am ratat în cinematograf (când a apărut soția tocmai își rupsese piciorul) dar l-am recuperat aseară. A fost destul de OK dar nimic revoluționar. Cu Bruce Willis. Și – cine s-ar fi gândit – Bruce Willis, plin de julituri și vânătăi, salvează ziua. Ca în celelalte 50 de filme în care a jucat.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

