Skip to content

Ocupat din nou

23 February 2010

Am avut vreo două săptămâni intense. Mult de lucru la servici, mult de umblat pe lânga – hârtii, acte, chestii. Sper că în curând se vor mai liniști lucrurile. Am terminat aproape toată hârțogăraia, cu mici excepții. Asta ca scuză că nu am mai dat pe aici de o vreme.

În rest nu s-a mai întâmplat mare lucru – excursia în Canada, la jocurile olimpice, a fost cel mai mare FAIL din viața mea. A fost atât de aiurea că nici nu îmi vine să scriu pe blog despre ea încă. Mizerabil. Pe scurt: am fost până acolo degeaba, nu am văzut nimic. Pe lung altădată.

Weekendul ăsta am tras o plimbare până pe malul oceanului și am făcut o mulțime de poze dar încă nu am găsit cablul ăla de la aparat. Erau două chestii de fapt – încărcătorul și cablul de date. Până ne-au venit lucrurile nu am avut niciunul așa că am făcut poze cu telefonul. Apoi am găsit încărcătorul așa că pot folosi din nou aparatul foto, atât doar că nu găsesc cablul de date. Am fost ieri la Radioshack să-mi cumăr altul și nu aveau pe stoc… Ce vreau să zic e că am poze de arătat dar n-am cum încă. Revin.

Relaxarea de după servici o fac fie la BJJ fie pe X-Box. Devin tot mai gamer🙂 Am gătat Bioshock 2 și acum mă lupt cu Mass Effect 2. Și de altceva nu mai am timp deocamdată.

From → personal

4 Comments
  1. Neuromaster permalink

    Vezi daca laptopul tau are un Card Reader.Daca da, poate camera ta digitala foloseste un memory card compatibil cu cititorul de la laptop.

  2. vladr permalink

    Nu am card de memorie în aparatul foto. Are memorie internă suficient de mare.

  3. Mircea permalink

    Sony?

  4. vladr permalink

    Nevermind. S-a rezolvat.

Leave a Reply

