Skip to content
Tags

Maimuțele de la Comcast

28 February 2010

Știți de ce am stat departe de blog zilele astea? Pentru că angajații de la Comcast sunt niște idioți. Comcast este provider-ul de internet și cablu TV din zonă. Când ne-am mutat aici, soția, care a vrut să mă ajute și să mă scutească de o bătaie de cap, a mers pe site-ul lor să se uite de un abonament. Și pe site este, aparent, simplu să faci abonament: alegi ce vrei de acolo și faci check-out. Moment în care trebuie să intri în contact cu un opeartor pe live chat. Așa a aflat că nu poate face abonament pentru că este deja un abonament la adresa asta sau ceva de genul. Trebuie să așteptăm să fie dezactivat.

Bun. Am așteptat o săptămână și am luat-o de la capăt. De data asta eu. Am vorbit cu doi cimpanzei pe live chat și am aflat că este o “cerere de dezactivare” (sau alt termen din ăsta) încă activă la adresa noastră. Așa că nu putem face abonament până nu vine un tehnician să dezactiveze nu-știu-ce. Păi și când vine, întreb eu, că deja suntem aici de 2 săptămâni și am vrea internet. Cică peste încă o săptămână.

Așa că mai așteptăm o săptămână, timp în care eu mă întreb ce exact trebuie să facă tehnicianul din moment ce există tot ce trebuie pentru un abonament aici (de la fostul abonat) și noi tot un abonament vrem. De ce e nevoie de un tehnician ca să ne taxeze pe noi în loc de fostul chiriaș mă depășește. Și ajung iar online, iar la live chat și aflu – aici e faza tare – că trebuie să sun la un număr și rezolvă pe loc. Păi, zic, ni s-a spus să așteptăm după tehnician. Cine ne-a spus asta? Nu e adevărat, se rezolvă sunând la numărul respectiv.

Așa că am sunat și s-a rezolvat. Și, desigur, mai durează o săptămână până dau drumul la internet. Știți ce aș face eu? Aș concedia dresorul maimuțoilor de la Comcast live chat! Pe el îl învinovățesc pentru asta. E clar că angajații cu care am vorbit sunt prea proști ca să poată fi trași la răspundere. Din nefericire Comcast cam are monopol pe aici, așa că nu am prea avut de ales. Sunt cabluri de la Comcast trase prin pereți și tot tacâmul. Mai este un singur provider în zonă, pentru care ar trebui să ne trântim o antenă pe balcon, ceea ce mi-ar strica feng shui-ul. Parcă nici nu oferă cablu TV, doar net.

Și de ce nu am stat pe blog? Pentru că avem internet doar conectând telefonul meu la laptop. Pe al soției nu am reușit să-l fac să împartă 3G-ul cu calculatorul. Două laptopuri, doi mari amatori de internet și o singură conexiune. Am zis că îi las telefonul soției pentru că eu mă pot distra și cu alte chestii (Bioshock 2, Mass Effect 2😀 ). Așa că am dat pe net mai rar (de la lucru nu se pune, că nu prea obișnuiesc să bloghez de la birou). Sper ca de pe la mijlocul săptămânii să revină lucrurile la normal și să avem, în sfârșit, net și cablu, că doar nu suntem în Africa. Încă puțin…

From → rant

One Comment
  1. daca nu ti-au trantit si un “customer satisfaction is our number one priority” tot e bine🙂

Leave a Reply

