Skip to content
Tags

Cop Out, The Crazies și From Paris with Love

4 March 2010

Weekendul trecut am fost în fiecare zi la cinema, și vineri și sâmbătă și duminică.

Vineri am văzut Cop Out cu Bruce Willis, o comedie bestială. Chiar bestială. Nu m-am mai distrat atât de copios la un film de foarte mult. Povestea e atât de trăznită că nu o pot rezuma. Dar vă recomand să-l vedeți. Am râs în hohote.

Sâmbătă am fost la The Crazies, care am înțeles că este un remake după un film din anii 70. Horror. Bine, nu a fost cel mai horror film pe care l-am văzut dar a fost OK. Ceva virus face oamenii dintr-un orășel să o ia razna și să se omoare între ei. Pe urmă vine și armata să omoare la ei. Și, desigur, o mână de eroi principali sănătoși încearcă să scape cu viață.

Duminică – From Paris with Love cu Travolta. Din nou Travolta e un super-dur, ca în Swordfish, The Taking of Pelham 1 2 3 etc. De data asta agent secret american care oprește terorismul în Paris. Mie mi se pare că nu i se potrivesc atât de bine rolurile astea. Povestea în sine nu a fost spectaculoasă, în schimb filmul a fost atât de action-packed că nici nu mi-am dat seama cum au trecut 90 de minute.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

