Skip to content

Am revenit (sper)

22 March 2010

Revin. Încet, încet. Sper. Am avut atât de multe de făcut, toată echipa, că s-a amânat deadline-ul. Dar am gătat cu chestiile urgente. Am avut vreo două săptămâni foarte palpitante – câte 10-12 ore de muncă pe zi. Nu am mai ajuns la sală, nu am mai ajuns la BJJ, nu am mai făcut mai nimic. Nici vorbă de roadtrip în weekend sau alte din astea. De fapt ce vorbesc, nici să mă bărbieresc n-am mai apucat…

Bine, treaba nu e gata (teaba nu e niciodată gata) dar s-au mai liniștit lucrurile. De mâine încerc să revin la normal. Dimineața nu mai pun ceasul să sune, după lucru merg la BJJ și pe urmă vin acasă și îmi găsesc un mod mai plăcut de a petrece seara decât continuatul lucrului. Și mă apuc de twitteruit. Cam ăsta e planul. Sper să reușească. Asta în caz că nu apare nimic cod roșu, prioritate zero sau chestii alarmante de acest gen.

Continui în posturile următoare cu (puținele) noutăți din ultima perioadă.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

