Skip to content

NXT

22 March 2010

Mi-am cumpărat un Lego NXT. Încă NXT 2.0. Am fost foarte mare amator de Lego în copilărie. Și aici în Bellevue, în mijlocul mall-ului, e un magazin Lego. “Oficial” sau cum îi zice. Adică chiar proprietatea Lego, nu doar că se găsește Lego în el. Și de fiecare dată când trec pe acolo intru. Și mă simt prost că sunt doar copii în jurul meu sau părinți care caută cadouri. Eu sunt singurul de acolo, cu vârsta de aproape 25 de ani, care studiază jucărele.

Plus că ambalajele mă fac să mă simt prost. Cică pentru copii între 7 și 14 ani. Pentru copii între 8 și 16 ani. Și tot așa. Groaznic. De fiecare dată când ies de acolo ies cu speranța că soția îmi va face un băiețel ca să pot spune că îi cumpăr lui Lego-ul🙂

Dar din când în când mai trișez și achiziționez câte ceva. Prima dată mi-am cumpărat un set din colecția Architecture, mai exact Space Needle. Că e aici aproape și am zis că-l fac decorație de birou.

În schimb ultima dată când am intrat am pus ochii pe NXT, de care auzisem de mult dar, la salarul pe care îl luam în România ziceam că nu merită investiția. Încă am rămas cu impresia că e atât de scump că nici nu l-am băgat în seamă de câte ori am intrat în magazin. Abia acum, ultima dată când am fost, am zis că să mă uit și la preț. Și am constatat că e în buget soția mi-a dat voie să-l cumpăr.

Din păcate nu am apucat să mă joc foarte mult cu el. Am făcut vreo două mașinuțe și ceva programe simple. Când am timp, mă apuc de Robotics Studio. Când am timp.

E fain să fii adult – poți să-ți cumperi jucării când vrei, nu trebuie nici să fii cuminte, nici să aștepți să vină Moșul sau Iepurașul.

From → personal

5 Comments
  1. E super tare NXT-ul. Avem si noi unul, versiunea 1.0, cu care insa din pacata nu ne-am jucat suficent de mult.
    De ce sa te simti prost ca intri in magazin? Si eu intru cand trec prin mall. Si ma joc si cu Lego acasa.

    Referitor la limita de varsta: mi s-ar parea de bun simt sa puna doar limita inferioara de varsta si asta din safety reasons🙂

  2. vladr permalink

    Yey! Nu sunt singurul😀 Mă simt mult mai bine.

  3. Neuromaster permalink

    Cand ii scoatem la plimbare? Sau ii punem sa se lupte?😛

  4. vladr permalink

    Îi punem să joace șah😛

  5. Mircea permalink

    am vazut unul care facuse un robotel care rezolva cubul lui rubick. deci nu m-ar mira sa fie unul care sa joace sah.

Leave a Reply

