Skip to content

“Fresh”

24 March 2010

Mai scriu un post în care mă plâng cât de greu mi-a fost în ultimele săptămâni și pe urmă revin la normal. Adică merg să mă tund, să mă bărbieresc și fac o baie lungă și relaxantă, să ies de acolo ca nou. Nici nu vă închipuiți cât de recunoscător îi sunt soției că m-a suportat în ultima vreme, când, cel puțin din punct de vedere al “look-ului”, m-am apropiat periculos de mult de Neanderthal.

Plus că mi-am ieșit de tot din formă. Astăzi am ajuns, în sfârșit, la BJJ și am fost epuizat după nici o oră. Asta pentru că nu am mai mâncat cum trebuie și nu am mai dormit cât trebuie de multă multă vreme. Noroc că s-a terminat cu asta. Intru într-un ritm mai normal, în care mă joc mai mult pe XBox, mă dau mai mult pe net și muncesc ca oamenii normali, numai câte 10 ore pe zi🙂

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

