Skip to content
Tags

N-ai o țigară?

27 March 2010

Din cauza stresului din ultima vreme, trebuie să recunosc că am fumat puțin. Puțin adică doar câteva zile și m-am lăsat din nou de azi pentru că m-am linișitit. Atât doar că aseară, în Seattle, m-am simțit exact ca acum șase (cred) ani la Fân Fest la Roșia Montană.

Am fost la barul Hard Rock (acel Hard Rock). Și de fiecare dată când ieșeam să fumăm, cineva venea să cerșească o țigară. De fiecare dată. Oameni săraci, oameni bine îmbrăcați, se pare că nimeni nu are țigări în Seattle și toată lumea cere. Culmea că era și un magazin de țigări chiar la doi pași. Deci nicio scuză.

Mi-a adus aminte de Roșia Montană pentru că, atunci când am fost acolo, era exact aceași chestie. Toți rockerii rupți în fund te salutau cu “Frate, n-ai o țigară?” sau “Frate, n-ai cinci mii?”. Toți. Râdeam cu un prieten de chestia asta și după ani de zile. Și atunci mi-am spus că deh, România, rockeri săraci. Nu credeam că e la fel și în Seattle. În Redmond și Bellevue nu e așa. Ce pot să zic, East side is da best😀 Dar totuși, de ce naiba nu își cumpără oamenii din Seattle țigări?

From → rant

4 Comments
  1. Mircea permalink

    Ai vazut cat costa un pachet de tigari pe aici? Is scumpe tare. In Seattle nivelul de trai e mai scazut decat Redmond/Bellevue (Seattle si iesirea 13 de pe I405 sunt singurele locuri unde am vazut homelesi pe aici) De asta te tot intreba lumea…🙂 Now you know.

  2. vladr permalink

    Tocmai că majoritatea erau bine îmbrăcați, tocmai ieșeau dintr-un local etc. E o chestie de mentalitate. Adică ai bani să ieși în cluburi dar nu te deranjează să cerșești țigări…

  3. Mircea permalink

    BTW, n-ai o tigară :))

  4. vladr permalink

    Nu că m-am lăsat. De vineri🙂

Leave a Reply

