Skip to content

De Paști

4 April 2010

Anul trecut de Paști a fost cam sec – nu aveam nici o biserică prin preajmă în Richmond și nici mașină să conduc până la una. Așa că nu prea am simțit spiritul sărbătorilor. Bine, am avut ouă roșii și bunătăți pentru ghiftuiala tradițională dar cam atât – fără slujbă, fără paște…

Anul ăsta a fost ceva mai bine, dar mai este loc de îmbunătățiri: am ținut post vineri și am fost la biserică în noaptea de înviere. La o slujbă în românește, în Bellevue. Din păcate am ajuns cam târziu la slujbă – după ce s-a înconjurat biserica – și, pentru că nu am dormit prea bine ultimele nopți, nici nu am stat până la sfărșit așa că am rămas din nou fără paște. Dar parcă a fost ceva mai bine ca anul trecut.

La anul sper să fie ca la carte🙂

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

