Skip to content

City Center

9 April 2010

City Center este, dacă nu am mai spus (deși sunt sigur că am mai spus), clădirea unde lucrez eu. Și sunt ceva stații de autobuz lâng City Center. Azi dimineață erau două tipe pe o bancă în stație și se sărutau. Atât.

Este ceva bar scump la parterul clădirii. Cum ar veni toate 26 etaje sunt ale Microsoft în afară de un bar la parter. Și vineri seara începe să se adune lumea la bar și parchează mașinile în față: Ferrari, Lamborghini… Astăzi pe când am ajuns eu la parter, șoferul tocmai ridica acoperișul la un Lamborghini decapotabil. Wow.

Nu știu cine zicea că în funcție de mașină, dacă e super scumpă, ți-o parchează valetul în față, dacă e mai coajă, ți-o bagă în parcarea subterană🙂

Astăzi am avut prânz cu echipa. Am fost la un restaurant prin zonă și a venit vorba de urcat la lucru pe scări (noi suntem la etajul 10). Am râs și am glumit până am ajuns înapoi de la restaurant și am văzut că e o coadă imensă la lifturi. Și nu știu cine a avut idea să urcăm pe scări, dar a fost o idee proastă. E greu să urci 10 etaje cu burta plină!

From → personal

One Comment
  1. cladirea se numeste City Center Plaza sau CCP. Cunoscatorii ii zic CCCP :)) :))

Leave a Reply

