Skip to content
Tags

Alice, Wimpy și Titans

13 April 2010

Filmele pe care am reușit să le văd în ultimele săptămâni:

Alice in Wonderland, care a fost foarte OK. Același stil de umor absurd ca și cartea, ceea ce mi-a plăcut. Probabil aș fi fost dezamăgit dacă ar fi lipsit. Considerând lipsa completă de sens a poveștii, nu prea am ce spune mai mult🙂 Dacă nu l-ați văzut, mergeți să-l vedeți.

Diary of a Wimpy Kid a fost o comedie drăguță. Selecția de filme de la cinematograf în ziua respectivă nu era grozavă, așa că, în lipsă de altceva, am zis să mergem să vedem Wimpy. Dar nu regret. A fost distractiv. Un copil care începe middle-school (ceva gen clasele 5-8 cred) și se chinuie să devină popular. Și nu reușește. Nicicum.

Clash of the Titans l-am văzut sâmbătă în 3D. A fost o aiureală inspirată din mitologia grecească, cu zei, semizei, creaturi fantastice și lupte pe viață și pe moarte. Nu mi s-a părut grozav. Noroc cu 3D, nu știu dacă aș fi rezistat să-l văd 2D, pentru poveste. O singură chestie m-a amuzat: în film tot apăreau pegași și eu mă gândeam cât de groaznic trebuie să fie să locuiești într-o zonă cu pegași. Vă dați seama ce găinaț vă poate face un pegas pe mașină?

Aștep cu nerăbdare sfârșitul lunii. (Re)apare la cinema A Nightmare on Elm Street.

From → movies

2 Comments
  1. Apropo de gluma de la Clash of the Titans, sti ca era un banc:
    Ion sta intins sub un pom, priveste pasarile de deasupra capului sau si vaca care paste in apropierea sa.
    – Nu-i bine oranduita lumea asta, gandeste el in sinea sa. Acestei mici pasari i s-a dat o libertate prea mare, pe cand vaca sta legata cu o sfoara.
    La un moment dat, pasarea ii face drept in cap.
    – Doamne, cat esti tu de intelept! Daca era vaca in copac…

  2. vladr permalink

    Haha, nu știam ăsta. Da, așa e și Clash of the Titans – o mare balegă de pegas.

Leave a Reply

