Skip to content

CSI: Bellevue

13 April 2010

Astăzi pe la amiază, în față la City Center. Mă acostează un tip. Că el nu e de aici, e străin. “Bine”, zic eu. Că și eu sunt străin, nu? Da. Că are o problemă. Un american nu-știu-ce i-a făcut și el ce să facă? “Habar n-am” zic. Dar are numărul lui de la mașină. Nu îl pot ajuta? Că doar mă pricep la calculatoare.

În caz că nu ați înțeles (și mie mi-a luat puțin să mă prind ce naiba voia de la mine), tipul gândea cam așa: a avut ceva necaz cu cineva și a luat numărul de la mașină. Și s-a gândit că dacă dă de cineva care știe să folosească un calculator, imediat face ca în CSI și află, după numărul de înmatriculare, a cui e mașina și adresa proprietarului și poate și ce mâncă la micul dejun. Că doar așa se întâmplă la TV și TV-ul trebuie luat în serios. Întotdeauna. Și unde să găsești oameni care știu să folosească un calculator dacă nu în fața clădirilor Microsoft.

Așa era să ajung astăzi CSI. Dar am refuzat politicos.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

