Skip to content

Am revenit. Cred.

26 April 2010

Adică încep din nou să scriu. Pentru că nu mai vreau să muncesc 12 ore pe zi, 7 zile pe săptămână. După cum știu eu project lifecycle-ul, probabil vor mai urma vreo 2 săptămâni crâncene în viitorul apropiat, dar deocamdată nu mă mai stresez atât de tare. Dar nu promit nimic că pot apărea oricând surprize.

Oricum, am avut un weekend super relaxant. Cu multă bere. Și fără email. Nici nu vă închipuiți, dacă nu ați lucrat la Microsoft, ce înseamnă fără email. Aici totul se întâmplă pe email. Tot. Primești zeci de mailuri zilnic. Fără email înseamnă fără stres. Bine, recunosc – am verificat emailul de câteva ori, din obișnuință. Partea relaxantă a fost că nu am răspuns la nimic. Adică știam că așteaptă omul după mine dar că poate aștepta până luni.

Și bonus astăzi am lucrat de acasă. Pentru că plouă și e vreme urâtă și mi-a fost lene. Așa că am stat în pat și am lucrat de pe laptop. Mâine dimineață merg fresh la lucru. Era și timpul, pentru că ajunsesem în pragul disperării săptămânile trecute. Am avut o schimbare mare de management – ni s-a înlocuit și șeful și șeful șefului și ne-a reorganizat și a fost cam aiurea. Pentru că fiecare șef nou vine cu ideile proprii de organizare și momentul a fost prost ales pentru că e perioada deadline-urilor. În fine sper că a trecut greul deocamdată.

From → personal

2 Comments
  1. George Florentin permalink

    Bine ai revenit!
    Parca mi se face dor de perioada cand aveam dead-line-uri si sper sa am iar ocazia.
    Tu in ce echipa lucrezi la M? Adica ce dezvolta echipa ta? (sper ca nu IE😀 )

  2. vladr permalink

    Nu, nu dezvoltăm IE. Echipa e Relevance and Revenue de la AdCenter.

Leave a Reply

