Skip to content

Mariners vs Rangers

1 May 2010

Astăzi am fost la un meci de baseball. Seattle Mariners contra Texas Rangers. Și eu habar n-am cum se joacă baseball :) Nu, nu am fost ca să mă americanizez, nici ca să fiu în rând cu lumea. Pur și simplu am primit cadou două bilete cu locuri foarte bune. Oricum dacă locuiești în State, la un moment dat trebuie să vezi un meci de baseball.

A fost distractiv pentru că tot ce știam era ce am văzut în filme și în desenele cu Bugs Bunny – adică un tip aruncă cu mingea și un coechipier o prinde (Third strike – you’re out!) sau un tip din cealaltă echipă lovește mingea cu bâta și atunci o iau toți la fugă. Bine, am mai prins niște reguli pe parcursul meciului, grație ecranelor care afișau situația (hits, balls, strikes, outs) și văzând la ce faze se bucură suporterii.

Interesant. Nu la fel de interesant ca Blurnsball, dar merge. A, și Seattle Mariners au pierdut cu 3-6😦

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

