Skip to content
Tags

Geek

9 May 2010

Am fost “on a roll” cum se zice. Adică după ce a trebuit să muncesc peste program câteva săptămâni, acum m-am apucat să muncesc peste program de plăcere🙂 Nu e chiar așa de rău cum sună. După ce am terminat la timp tot ce trebuia terminat la timp la servici, am avut o idee. O idee despre care probabil voi mai scrie în curând mai amănunțit. NDA-ul ăsta…

Chestia e că am programat peste weekend un prototip pe care l-am prezentat la mai mulți colegi și care au căzut de acord că este foarte OK și că ar vrea să se folosească de el. Așa că a trebuit să dezvolt prototipul, adică mi-am făcut singur de lucru. Recent râdea un prieten, și el tot angajat aici, cum mi-am cumpărat eu Lego NXT. Că el după 8 ore de muncă nu are chef să vină acasă și să mai programeze. Pe mine mă pasionează și de multe ori pierd timpul jucându-mă cu una-alta. Diferența e că, spre deosebire de proiectele care trebuiesc făcute și mă stresează, proiectele pe care le fac în timpul liber mă relaxează.

Și după ce am terminat treaba la servici și am dezvoltat și prototipul despre care spuneam, weekend-ul acesta am început să mă interesez cum se programează un joc de șah pe calculator. Citisem puțin și mai demult despre subiect și problemele din acest spațiu mi se par foarte interesante. Dacă e cineva interesat, am început de aici: http://www.gamedev.net/reference/programming/features/chess1/ și după ce am terminat seria de articole, unde am avut nelămuriri am găsit răspunsuri aici: http://chessprogramming.wikispaces.com/. Și uite așa îmi pierd timpul liber tot cu programare.

From → hobby

One Comment
  1. Neuromaster permalink

    “pierd timpul liber tot cu programare”

    Hmmm… in cazul asta ma indoiesc ca e pierdut😛

Leave a Reply

