Skip to content

Aștept…

24 May 2010

Aștept (cu sufletul la gură) să apară:

Jocuri

Mafia 2 – pentru că primul Mafia a fost un joc superb, atât din punct de vedere al graficii cât și al storyline-ului. L-am jucat cap-coadă de două ori. Mafia 2 tot apare de mai bine de un an, cu întârzieri din diverse motive. Cred că după ce, într-un final, se va lansa, am să-mi iau concediu câteva zile🙂

Fallout New Vegas – pentru că e freaking Fallout. Am terminat și 1 și 2 acum ‘nșpe ani pe PC și 3 acum câteva luni pe Xbox. Una dintre cele mai bestiale serii de jocuri. Mai am de așteptat până la toamnă.

TV

Futurama – cele mai tari desene animate. Ever. Când le-am descoperit prima dată, am văzut și re-văzut episoadele până le-am învățat pe de rost. Primul meu an de facultate poate fi rezumat în două cuvine ca Futurama și bere. După ce seria a fost anulată acum câțiva ani, apoi apărând patru filme pe DVD, se pare că în sfârșit s-a dezanulat. Luna viitoare începe un nou sezon.

Muzică

Vakill – Armor of God. Nu știu câți dintre cititorii mei sunt pasionați de hip-hop, dar pentru cei care sunt vreau să spun că Vakill e unul dintre cei mai buni artiști pe care i-am ascultat și albumul ăsta trebuia să apară de acum vreo doi ani. Se pare că va apărea în săptămânile viitoare.

Filme

Sin City 2 – nici nu mai zic nimic de el pentru că și ăsta trebuia să apară acum o veșnicie și va fi lansat, cel mai devreme, anul viitor.

Cărți

William Gibson – Zero History. Pattern Recognition și Spook Country au fost absolut bestiale. Autorul a reușit să treacă de la SF cyberpunk la ficțiune contemporană, unde se observă că tehnologia (foarte reală) din ficțiunea contemporană depășește de multe ori ceea ce era pur SF acum câteva zeci de ani (chestii ca trend hunting sau augmented reality). Plus că nenea Gibson scrie foarte bine. Zero History apare prin septembrie.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

