Skip to content

Am îmbătrânit

6 June 2010

Cât de curând împlinesc un sfert de secol. Deprimant. Nu mai sunt tânăr. Cel mai mult mă întristează că nu îmi mai cere nimeni acte când cumpăr băutură.

Aici se ia limita legală în serios și la orice chioșc mergi după o bere sau după niște țigări, îți pot oricând cere acte să dovedești că ai peste 22 (sau 21, nu știu exact că eu am destul peste oricum). Chestia e că până recent, arătam tânăr. Când mă bărbieream. Adică proaspăt bărbierit, îmi cereau întotdeauna ID și eu eram bucuros că mă făceau să mă simt tânăr. Când mă nebărbieream, nu îmi cerea nimeni nimic și mă amuza chestia asta.

Ei bine zilele astea am pățit-o în mai multe locuri: nu mi-a mai cerut nimeni ID nici proaspăt bărbierit. Și mă face să mă simt prost felul în care decid să nu-mi ceară – eu trântesc cutiile de bere pe tejghea, vânzătorul e gata să deschidă gura să ceară ID după care ridică privirea și se uită la mine și nu mai zice nimic😦

Pe de altă parte, alții arată tineri prea mult – am fost mai demult la o bere cu șeful meu, care e mai în vârstă cu vreo 10 ani decât mine, și i-au cerut ID. Mie nu…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

