Skip to content
Tags

Greek, Oz și Hood

9 June 2010

Am văzut o mulțime de filme în ultima vreme, atât la cinema cât și de pe Netflix. Unele mai noi, altele mai vechi, unele mai bune, altele mai puțin bune. Nu am să le înșir chiar pe toate (de exemplu am revăzut niște clasice ca Alien și niște mai puțin clasice dar faine ca The Avengers), doar cele care, zic eu, merită văzute.

Ce mi-a plăcut foarte foarte mult a fost Get Him to the Greek. Ăsta l-am văzut la cinematograf. Este o comedie absolut bestială. Nu am mai râs atât de bine la un film de foarte mult timp. Un angajat la o casă de discuri trebuie să aducă un rocker petrecăreț din Anglia în State, pentru un concert. Și au parte de un drum plin de peripeții.

Acum mă uit pe Netflix la Tin Man, un fel de Vrăjitorul din Oz modernizat. Este o mini-serie de trei episoade din care am văzut două. Conceptul este foarte interesant și realizarea la fel. Efectele speciale nu sunt grozave dar, fiind producție pentru TV nu pentru cinematograf, era de așteptat.

Recent am văzut și Robin Hood – dramatic, epic etc. Personal nu mă omor după filme de acest gen (de exemplu Gladiatorul nu mi-a plăcut) dar trebuie să recunosc că Robin Hood a fost foarte OK. Poveste, realizare, acting… tot. Eu zic că merită văzut.

Ce NU vreți să vedeți e Iron Man 2🙂 Trust me on this one.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

