Skip to content

Weekenduri lungi

16 June 2010

Weekendul trecut l-am început de vineri. Pentru că mi-am luat liber. Mi-am luat liber pentru că a fost ziua mea și chiar nu am vrut să o petrec la lucru. Am fost spontan ca de obicei și, chiar dacă vineri plănuisem doar să merg la cinematograf la A-Team și până în Fall City, care e aici aproape, să cinez un stake (acolo am mâncat cel mai bun stake ever), am ajuns cumva în Portland.

Așa că vineri m-am plimbat prin downtown Portland și sâmbătă am fost la grădinile de trandafiri și la zoo. Super. Mai ales grădina zoologică – spre deosebire de cea din Tacoma, unde am fost nu demult, cea din Portland chiar are animale! Plus că de la grădinile de trandafiri ajungi la zoo cu un trenuleț care merge prin pădure. Vremea a fost și ea superbă și am prins un soare și o căldură cum nu am mai văzut de când petrec verile în nord.

Sâmbătă seara am ajuns înapoi acasă și duminică am fost la cinematograf, plus o plimbare prin Kirkland.

Un weekend lung grozav. Și mai urmează câteva. Asta pentru că m-am înscris la 2 training-uri, unul joi și vineri săptămâna asta, celălalt joi și vineri săptămâna viitoare. Bine, nu e chiar vacanță că trebuie să învăț dar măcar nu trebuie să muncesc așa că am două săptămâni cu 3 zile lucrătoare. Pe urmă vine 4 iulie, care cade sâmbătă dar sper, cum e stilul aici, să primim un liber vineri sau luni🙂

From → personal

2 Comments
  1. profu de info permalink

    La multi ani!
    Multa sanatate, bucurii mari si necazuri mici. Pare ciudat finalul urarii mele, dar eu cred ca nu am putea sa ne bucuram daca nu am avea si suparari. Si daca tot trebuie sa fie si necazuri, atunci sa fie mici, sa le putem infrunta si depasi mai usor.
    Numai bine iti doresc

  2. vladr permalink

    Mulțumesc pentru urări!

Leave a Reply

