Skip to content

Vreme rea

19 June 2010

Când am venit prima dată aici, într-un internship în 2007, din cauză că am luat viza mai târziu puțin decât ar fi trebuit, am stat aici din iulie până în septembrie. Majoritatea internilor au venit în iunie și au plecat prin august. Vreau să spun că peste vară vremea a fost super – soare, cald, tot ce trebuie. Cum a venit septembrie, cum a început să plouă. Și nu s-a mai oprit. Și atunci m-am gândit că de aia aduc internii peste vară, să nu vadă ce mizerabilă e vremea restul anului.

Problema e că acum e mijlocul lui iunie și afară tot mizerabil e. Plouă. E o vreme de nu îți vine să faci nimic. Poate un Netflix sau un Xbox dar nu mai mult. Nu cu mult timp în urmă ziceam că m-am obișnuit – după un an în Canada și jumătate de an aici, dar se pare că nu. Asta pentru că vara din Vancouver a fost super, am făcut nenumărate excursii cu bicicleta și chiar am văzut câteva zile consecutive fără ploaie. Și pe când mă obișnuiam din nou cu ploaia, am fost în Portland săptămâna trecut și acolo era vară. Vară. Adică vară cum trebuie, cum știam eu că ar trebui să fie iunie – cu soare și căldură și tot.

Din păcate a trebuit să mă întorc în Redmond. Sunt curios dacă Bill Gates a ales expres zona asta, ca să nu fie lumea tentată să se bucure de vreme. Adică dacă tot plouă și e urât și n-ai chef de nimic, stai și muncești. S-ar putea. Doar că nici chef de muncă nu am după atâta ploaie. Vreau vară!!!

From → personal

One Comment
  1. profu de info permalink

    Nici prin Romania vremea nu e grozava: ploi, furtuni etc. Asta in ceea ce priveste vremea meteo. Din pacate pe aici traim si alte vremuri, mult mai rele, cum nu as fi crezut ca vom (mai) trai. Asa ca nu te mai plange! Acolo ai un viitor, asa ca treci la munca, chiar daca Gates a premeditat asta. Aici ai fi avut doar un trecut.
    Oricum, in putinul timp petrecut peste ocean ai avut si vazut cate altii nu au avut sau vazut pe aici intr-o viata.
    Bafta

Leave a Reply

