Skip to content

Iunie 2010

3 July 2010

Bine, iunie a trecut de câteva zile, e iulie. Eu, ca de obicei, m-am luat cu treaba și nu am scris asta la timp. Voiam să explic de ce e iunie luna mea preferată. Pe lângă cireșe și ziua mea (care pe măsură ce trec anii nu mai e așa motiv grozav de bucurie).

A venit vara. Am avut parte de long weekend-uri toată luna. Am schimbat puțin peisajul – am fost de ziua mea în Portland, am vizitat și m-am distrat.

Și asta nu e tot. După ce am revenit din Portland și m-am întors la servici am aflat că echipa noastră a primit un Gold Star Award, care este un fel de premiu Microsoft pentru vitejie, pentru lunile precedente în care am muncit ca niște viermi. Deci nu m-am spetit degeaba (pentru cine nu știe, Gold Star înseamnă și un bonus în bani, nu m-am bucurat doar de idea de award).

Și tot n-am ajuns la cea mai grozavă chestie. Cea mai grozavă chestie e că am aflat că voi fi tată.

După toată distracția și toate veștile bune, la începutul săptămânii mă gândeam ce se mai poate întâmpla. Cum se poate încheia luna și mai bine. Ziceam că e imposibil. Dar m-am înșelat. Am fost cu soția la doctor și am văzut, cu ajutorul ultrasunetelor, pe viitorul nostru bebe (atunci măsurând 17 mm) și – ce m-a impresionat cel mai mult – i-am putut auzi bătăile inimii. Greu de descris ce am simțit…

Așa că, după cum ziceam, iunie rămâne luna mea preferată. Iunie 2010 și mai și.

From → personal

2 Comments
  1. FLORENTINA permalink

    FELICITARI SI PENTRU TINE SI PENTRU DIANA.
    cU SIGURANTA ACEST INGERAS VA VA ADUCE MULTA FERICIRE SI IMPLINIRE.
    fLORENTINA

  2. profu de info permalink

    Felicitari.
    Multa sanatate parintilor, in special mamei si copilului. Imi pare rau de tine, dar peste cateva luni vei trece pe locul 2. Iti spun asta pentru ca sa te obisnuiesti cu ideea. Nu e nimic nefiresc, e chiar natural ca mama sa-si iubeasca la superlativ, pana la orice sacrificiu puiul.
    Numai bine va doresc

Leave a Reply

