Skip to content
Tags

Și leneși și cu banii luați

6 July 2010

Incredibil de leneși americanii ăștia. Sunt sute de produse pe piață cu care “arzi calorii în timp ce dormi” sau “îți faci mușchi de oțel uitându-te la TV” sau “un corp de invidiat în doar 15 minute” și alte tâmpenii de genul. “Află cum poți da jos 2 tone în trei săptămâni”. Nimeni nu s-ar mișca puțin. Mai bine dau banii pe te miri ce mizerii.

Bine, acum când m-am făcut iară foarte activ mă enervează. Dar și când nu mă chinuiam să trăiesc sănător, eram conștient de faptul că nu există nici un program miraculos cu care să ard calorii în timp ce bag fripturi sau să-mi sculptez abdomenul jucându-mă pe Xbox.

Dacă tot ți-e lene și nu faci nimic, măcar nu fă nimic cu demintate. Da, te îngrași, e nesănătos, dar nu îți pasă. Pentru că ești leneș și te complaci. Asta mi se pare a fi atitudinea potrivită în situația asta.

Dacă, în schimb, îți pasă – dietă, sport sau, preferabil, dietă și sport – dar nu cumpăra aparate minune și programe miraculoase. Și voiam să închei cu ceva de genul banii nu cumpără silueta dar, având în vedere că aici se fac operații de liposucție pe bandă, mai bine nu zic nimic.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

