Skip to content

Baby Girl

6 August 2010

Am aflat (cu certitudine de 70%) că voi avea un baby girl. Și am început să mă gândesc ce înseamnă asta pentru mine:

  • În primul rând mai puține capete sparte pentru că fetițele sunt, în teorie, mai cuminți
  • Pe urmă am să scap de discuția aia jenantă pentru amândoi interlocutorii, despre the birds and the bees. Dacă e fetiță e responsabilitatea soției😛
  • Fetițele se înțeleg mai bine cu tații – soția se va ocupa cu cicălitul, eu cu răsfățatul
  • Poate (sper și eu), poate nu va trebui să îi cumpăr mașină cum împlinește 16 ani

Pe de altă parte, probabil nu mă voi juca cu Lego cum aș fi făcut dacă aș fi avut un băiețel și probabil că va fi o perioadă (de câțiva ani) în care salarul meu se va duce pe haine și cosmetice… Ah, și va fi groaznic când va începe să umble cu băieți. Îmi tot aduc aminte de Al Bundy, cum îi conducea pe iubiții lui Kelly afară din casă🙂

From → baby girl

One Comment
  1. Neuromaster permalink

    Congrats !!!

Leave a Reply

