Skip to content

To New Beginnings

6 August 2010

Mai scriu ceva după o lungă lungă pauză. Din nou serviciul. De data asta am luat atitudine. Adevărul e că munca a devenit atât de stresantă încât m-am dat bătut și am început să caut altceva (tot în Microsoft, altă echipă). Mi-au ajuns 2 ani de adCenter. Lucrurile au început să o ia în jos de astă primăvară, când am avut o schimbare în management, ne-am reorganizat și pur și simplu nu a mai mers treaba. Măcar am învățat o mulțime de chestii pe care să NU le fac dacă voi ajunge vreodată șef de echipă.

În momentul în care nu mai lucrez cu plăcere la ceva, nu mai are rost să lucrez deloc. Pentru mine calculatoarele sunt și au fost întotdeauna o pasiune, nu doar un job. Și când pasiunea dispare dintr-un proiect (și e înlocuită cu stres, nervi, scârbă și altele) atunci e momentul să mă orientez spre alt proiect. Plus că acum prioritățile se schimbă puțin din moment ce voi deveni tătic în curând, și pentru o perioadă chiar nu mai pot lucra 24/7.

Așa că acum vreo 3 săptămâni am ajuns la limită și am spus că trebuie să îmi iau tălpășița. Am pus iar burta pe algoritmi și structuri de date și m-am apucat de interviuri. Cine s-ar fi gândit că un transfer intern este, din punctul ăsta de vedere, ca și cum ai veni din afară – tot 5 ore de interviu cu 5 persoane, tot liste și arbori… Cred că voi reveni cu un post cu probleme pentru cine e interesat.

Am primit deja o ofertă și mai vreau să încerc într-un loc săptămâna viitoare. Deci încă nu știu foarte sigur unde voi pleca, știu doar că voi pleca în curând. Vinerea viitoare decid unde și peste încă două săptămâni (în care trebuie să termin ce am de făcut pe aici), părăsesc adCenter. Sper ca și viața de zi cu zi să intre într-un ritm mai normal după mutare. Oricum deja idea mă face să mă simt mult mai relaxat. În loc să muncesc ca de obicei peste weekend, deschid o bere rece și închin to new beginnings.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

