Skip to content
Tags

Renovez

7 August 2010

Mă apuc de renovat pe aici, pentru că m-am plictisit tare de tot de tema pe care o aveam de atâta timp. Nu garantez că rămân cu tema asta dar o voi ține măcar provizoriu. Eventual înlocuiesc poza din vârful paginii cu o poză cu Dolfi. Poate chiar îmi fac timp într-un weekend ploios (nu e lipsă prin zona asta) și mă joc puțin cu CSS-ul.

Acum poate cineva să îmi explice de ce, după primul paragraf pe care îl scriu, WordPress îmi bagă tot restul textului într-un <span style=”font-size: 13.1944px;”>? Pentru că eu nu aleg să schimb mărimea fontului. Și atunci rămân cu o frază scrisă mic și restul scris mai mare. Crede el că arată mai bine așa? Trebuie tot timpul să trec la vederea HTML și să curăț tag-uri care apar din senin înainte să postez. Păi nenea WordPress, eu te credeam platformă de blogging serioasă…

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

