Skip to content
Tags

Documentare

8 August 2010

Obișnuiam să înșir filmele pe care le vedeam dar de când am tot luat pauze lungi de blogging, am cam rămas în urmă. Plus că de când am Netflix urmăresc o grămadă de filme direct de pe internet. Adevărul e că majoritatea filmelor artistice de pe Netflix pe care le poți veda live stream sunt fie foarte vechi, fie foarte proaste, fie ambele. Așa că am urmărit o mulțime de documentare din care am aflat că în America e groaznic. Absolut groaznic.

Prima dată am urmărit celebrul Super Size Me, despre un tip care se hrănește o lună de zile doar cu mâncare de la McDonald’s, lună în care se îngrașă și începe să aibe tot felul de probleme de sănătate. Cică nu-știu-cât la sută din americani mâncă zilnic de la McDonald’s. Și toată țara e obeză și nesănătoasă. Groaznic.

Pe urmă am văzut Maxed Out, despre cum companiile care se ocupă cu dat credite dau credite până americanii ajung în imposibilitate de plată. Oamenii fac credite pe care nu și le permit, pe urmă fac alte credite ca să plătească creditele inițiale și tot așa. Și după 30 de ani de jonglat datorii, își pierd casa. Cică nu-știu-cât la sută din americani au credite pe care nu le pot plăti. Și toată țara e în datorii. Groaznic.

Am văzut Food, Inc., despre industria alimentară. Cică sunt doar 4 companii care controlează producția de alimente în State. Și închid fermierii independenți. Și au pile sus-puse astfel încât nu sunt trași la răspundere. Așa că toată mâncarea din magazine este nesănătoasă și probabil infectată. Groaznic.

Am văzut și Jesus Camp, un documentar despre ceva sectă creștină de aici care își spală copiii pe creier de mici. Cum Jesus vorbește cu ei și le spune ce trebuie să facă. Și despre creaționism și alte tâmpenii. Și cum își trimit ei vara copiii în tabără de îndoctrinare. Cică nu-știu-câți la sută din americani aparțin de biserica asta și au relații peste tot. Groaznic.

Acum urmăresc The Business of Being Born, despre cum toată treaba cu nașterile din America este o mare afacere, doctorii habar nu au ce fac, femeile sunt chinuite și toate astea pentru bani. Groaznic.

Cel mai trist este că, după ce am văzut toate documentarele astea și am înțeles că marile corporații vor să mă ucidă cu mâncarea lor nesănătoasă și să mă îngroape în datorii, doctorii vor și ei să îmi vină de hac și că sunt un mare păcătos pentru că Jesus nu vorbește cu mine, după toate astea, pot spune sincer că aici este de o mie de ori mai bine decât în România.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

