Skip to content

Naturalizat

9 August 2010

Ce ți-e și cu încălzirea asta globală. Au fost câteva săptămâni de caniculă. La servici a fost OK că am aer condiționat dar acasă a fost dea dreptul imposibil. Ca la cămin în Timișoara. Stăteam și eu și soția leșinați de cald. Și de weekendul ăsta s-a stricat vremea și a început să plouă și – încă nu îmi vine să cred – m-am bucurat că plouă. M-am bucurat că plouă!!!

Asta după ce nu am văzut soare de prin septembrie-octombrie anul trecut până prin mai-iunie. Și am suferit, și am înjurat vremea de Seattle și tot… După toate astea am ajuns acum să mă bucur că plouă. Gen “ah, ce bine că a revenit în sfârșit vremea la normal”. M-am naturalizat. M-am făcut, cum se zice pe aici, seattleite.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

