Skip to content

BRB – bere

11 August 2010

Astăzi am mai dat o tură de interviuri. Epuizant. E ca un examen oral de 5 ore. Cu 5 profesori. De fapt e mai nasol, pentru că un examen dacă îl pici îl dai la restanță. Aici e vorba de job și de carieră și de bani. Plus că la un examen știi ce trebuie să înveți. La interviu e mai mult problem sovling ability.

Deja am adunat o listă lungă de probleme de interviu. Tipa care a scris Cracking the Coding Interview, carte pe care am recomandat-o în post-ul trecut, spunea că a intervievat o sută și ceva de persoane. Eu am dat vreo 5 ture de interviuri pentru Microsoft la viața mea (internship, Windows – ăsta nu l-am luat, Bing/AdCenter și interviurile din ultima vreme), o tură fiind de obicei 5 persoane, așa că, la 5×5 aș pute să mă apuc și eu de scris o carte. O termin după următorul schimb de poziție🙂

În fine, mă bucur că am terminat. Voi afla cât de bine m-am descurcat zilele următoare. Astăzi mă relaxez cu bere. Multă bere.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

