Skip to content

Mă mobilizez

13 August 2010

Săptămânile astea am dat două ture de interviuri. O dată pentru Office Mobile, a doua oară pentru ADO.NET. Adevărul e că mă așteptam să pic măcar unul din ele, dar am reușit să le iau pe ambele. Și a trebuit să iau și o decizie, ceea ce a fost foarte dificil. Ambele echipe lucrează la niște proiecte foarte interesante, oamenii mi s-au părut super și am fost 50-50 în ce parte să mă duc.

Pe de o parte e platforma mobile, care promite foarte multe și crește în popularitate într-un an cât alții în 7, unde nu mi-ar strica să capăt ceva experiență. Plus că echipa e relativ nouă și e loc de multă inovație.

Pe de altă parte e ADO.NET, adică C# și SQL, tehnologiile cu care am lucrat cel mai mult și cu care îmi place cel mai mult să lucrez. Aici aș avea ocazia să contribui la următoarea versiune de .NET Framework.

Mi-a fost foarte greu să hotărăsc în ce direcție să merg. Și ambii potențiali viitori șefi nu mi-au făcut viața ușoară, trăgând de mine fiecare într-o parte. Bine, nu neg că face bine la ego să vezi cum se luptă angajatorii pentru tine, dar e obositor.

Până la urmă am decis să încerc spațiul mobile. Am mult mai mult de învățat acolo și este un mediu de care nu m-am atins până acum. Plus că voi avea ocazia să lucrez cu platforme non-Microsoft for a change. Nu e Office pentru Windows Phone sau WinMo, e Office pentru, deocamdată, Symbian. Așa că peste două săptămâni voi părăsi AdCenter. Între timp, plec într-o scurtă și bine-meritată vacanță fără internet. Mă întorc marți.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

